Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
T-Bone op 03 Oktober 2005 - 11:19  §

Ik doe vandaag niet mee ;)

Erik op 03 Oktober 2005 - 11:42  §

Is dat een protestaktie ??

René op 03 Oktober 2005 - 12:42  §

T-Bone: Heeft de opgave van vandaag gemaakt, vandaar.

Erik op 03 Oktober 2005 - 13:09  §

Had ik nog niet gezien... Spannend!

T-Bone op 03 Oktober 2005 - 14:14  §

Hij is niet makkelijk .... hoop ik!

René op 03 Oktober 2005 - 14:15  §

Ik wist er 3 van de 5.

T-Bone op 03 Oktober 2005 - 16:33  §

Niet makkelijk, dat bedoel ik :mrgreen:

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...