Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
karin op 25 Oktober 2005 - 22:14  §

waarom kan je niet wennen? Waarom karig? :-|

Mark op 25 Oktober 2005 - 22:14  §

Maar wel met RSS feed inmiddels. :-)

Erik op 25 Oktober 2005 - 23:05  §

@Karin: Het is maar een klein veld op een groot wit scherm en je moet veel scrollen in de vensters om meer te zien. Ook mis ik die leuke tekening van Karin... Maar ach, het zal wel eens wennen... denk ik...

Carrie op 26 Oktober 2005 - 00:08  §

Ik vind het leuk, minder is meer.

karin op 26 Oktober 2005 - 10:50  §

@ Erik: ik wilde juist minimalistisch! En die strip, daar heb ik veel mail over gehad. Maar voor nu past het even niet in m'n lay out. :-)

Erik op 26 Oktober 2005 - 11:26  §

Die zullen we dus ooit wel weer eens terug gaan zien, die strip.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...