Web-Log
25-10-2005 21:57:12
Karig met K

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

@Karin: Het is maar een klein veld op een groot wit scherm en je moet veel scrollen in de vensters om meer te zien. Ook mis ik die leuke tekening van Karin... Maar ach, het zal wel eens wennen... denk ik...
@ Erik: ik wilde juist minimalistisch! En die strip, daar heb ik veel mail over gehad. Maar voor nu past het even niet in m'n lay out. ![]()