Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Gerrit Nijhof op 31 Oktober 2005 - 18:40  §

en uren kon je ermee zoet zijn op van alles op te nemen.
ik heb er ook nog een stel en af en toe...........................................
weet ik niet wat ik ermee moet

peter op 05 November 2005 - 00:05  §

Ook deze bandjes zullen eens verzwolgen worden in de zee van de oneindige technologische tijd.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...