Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 18-12-2005 03:40:04

Crash

En niet alleen het licht ging uit, afgelopen middag viel hier in huize Maathuis alle stroom uit. Onze magnetron heeft het nl. begeven. Nadeel daarvan is dat ook de server waar dit web-log op draait in 1 klap uitviel met als gevolg dat er iets vreselijks misging; De site was niet of nauwelijks meer te bereiken.

Ergens is er een bestand corrupt geraakt alleen kon ik niet zo snel vinden welke, daarom heb ik het nu opgelost door de backup van afgelopen nacht terug te zetten. Ik hoop dat XOOX.NL nu weer even goed draait al zit ik nog steeds met die magnetron en die gaat vast nog een keer weer aan de stroom om te kijken of die nog te repareren valt....
:: bemoeienissen
Mark Veldhuis op 18 December 2005 - 03:49  §

Hey, ik zie nu ineens wel dat weekend-dingetje in Opera... komt dat omdat het weekend is, en er dus niets af te tellen is? Of heeft het met die back-up te maken?

Erik op 18 December 2005 - 09:25  §

Er is in het weekend niets af te tellen, vanaf morgen tellen we weer af tot het volgende weekend!!

René op 18 December 2005 - 09:49  §

@Mark: Zie mijn commentaar bij het eerste artikel over Opera.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...