Web-Log
18-12-2005 03:40:04
Crash
En niet alleen het licht ging uit, afgelopen middag viel hier in huize Maathuis alle stroom uit. Onze magnetron heeft het nl. begeven. Nadeel daarvan is dat ook de server waar dit web-log op draait in 1 klap uitviel met als gevolg dat er iets vreselijks misging; De site was niet of nauwelijks meer te bereiken.
Ergens is er een bestand corrupt geraakt alleen kon ik niet zo snel vinden welke, daarom heb ik het nu opgelost door de backup van afgelopen nacht terug te zetten. Ik hoop dat XOOX.NL nu weer even goed draait al zit ik nog steeds met die magnetron en die gaat vast nog een keer weer aan de stroom om te kijken of die nog te repareren valt....
Ergens is er een bestand corrupt geraakt alleen kon ik niet zo snel vinden welke, daarom heb ik het nu opgelost door de backup van afgelopen nacht terug te zetten. Ik hoop dat XOOX.NL nu weer even goed draait al zit ik nog steeds met die magnetron en die gaat vast nog een keer weer aan de stroom om te kijken of die nog te repareren valt....