Web-Log
01-01-2006 10:47:22
Poll


Gelukkig, de échte kerstboom roeleert!! En daar ben ik blij om. De echte boom met witte lampjes blijft blijkbaar de topper! De nepboom met de ge- kleurde lampjes (hoog kitsch gehalte) komt het minste voor, terwijl gelukkig ook nog mensen dur- ven toe te geven dat hun boom een rommeltje is! Ach, deze week gaat de boom het huis weer uit!