Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 01-01-2006 10:47:22

Poll

Poll results
Uitslag Poll: Mijn Kerstboom is een...

Poll image

Gelukkig, de échte kerstboom roeleert!! En daar ben ik blij om. De echte boom met witte lampjes blijft blijkbaar de topper! De nepboom met de ge- kleurde lampjes (hoog kitsch gehalte) komt het minste voor, terwijl gelukkig ook nog mensen dur- ven toe te geven dat hun boom een rommeltje is! Ach, deze week gaat de boom het huis weer uit!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...