ASA
Morgen wordt er eerst door een tandarts naar mijn gebit en kaakgewrichten gekeken en als dat allemaal goed is worden er afdrukken gemaakt van mijn gebit om de ASA (Anti Snurk Activator) daarnaar te kunnen vormen. De ASA is een beugel die je tijdens het slapen draagt en zorgt ervoor dat je onderkaak iets naar voren gebracht wordt waardoor de luchtwegen gewoon geopend blijven.Over twee weken ga ik, als alles goed is, er weer naartoe om de ASA daadwerkelijk in ontvangst te nemen. Dan mag ik hem dus 3 maand proberen. Ik ben erg benieuwd. Daarnaast moet ik (van de dokter) ook nog eens een kilo of 15 afvallen om weer op een normaal lichaamsgewicht te komen, dat zou het ook op moeten lossen. Ik ga mijn best doen. Heb je nog wat Esyba, Erik?
Oh ja, omdat ik dan toch in de buurt ben gaan we morgenvroeg ook nog even op bezoek bij Michiel, Jessica, Maurice en de kat(ten), poes(zen) (doorhalen wat niet van toepassing is).
