Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Eljo op 12 Maart 2006 - 23:04  §

Kunnen we zoals gewoonlijk de lijst weer afsluiten

René op 12 Maart 2006 - 23:07  §

Ik snap niet dat je nog tijd hebt om naar het songfestival te kijken :)

Dat is wat mij betreft nog wel een tikkeltje erger dan Idols.

Mark Veldhuis op 12 Maart 2006 - 23:55  §

Wat heb ik toch een heerlijk weekend gehad.
Ik heb naar geen van beiden gekeken! :-D

*ing* op 13 Maart 2006 - 14:28  §

Ik heb er helemaal niks van meegekregen, maar weet wel dat 2 leden van Behave uit Goes komen, dus dat was natuurlijk wel weer leuk geweest voor zo'n Zeeuws meisje als ik :-D

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...