Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 14-03-2006 21:04:27

Poll

Poll image
Uitslag Poll:
Minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie:

Rita Verdonk...


Maar liefst 65% van de stemmers vindt Rita prima haar werk doen, waarvan er zelfs 16% écht fan is van onze minister. Een 22% vindt haar blijkbaar een bitch. Dat mag natuurlijk, maar ik ben eigenlijk wel blij dat ons publiek voor het grootste deel positief is over de manier waarop Rita Verdonk haar beleid uitvoert. Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem. En zoals gebruikelijk is er natuurlijk ook weer een nieuwe poll beschikbaar. Dus laat van je horen!
:: bemoeienissen
noas op 10 Mei 2006 - 17:49  §

WE LOVE RITA !!!!!!!!!! :eek: :-) :eek:

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...