Web-Log
12-04-2006 22:48:32
Rinkelscoop...?

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

hoe krijg je aandacht. ik moet zeggen dat z'n log wel erg mager wordt onderhouden. zag trouwens op een "radiorukkers site" dat ie als lijk speelt in Baantje. ![]()
Dat van Baantjer had ik ook al ergens gelezen en inderdaad Wim, ik snap niet waarom hij een weblog heeft laten maken door die jongens van Angry Bytes.