Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
wim op 12 April 2006 - 23:20  §

hoe krijg je aandacht. ik moet zeggen dat z'n log wel erg mager wordt onderhouden. zag trouwens op een "radiorukkers site" dat ie als lijk speelt in Baantje. :crazy:

René op 12 April 2006 - 23:24  §

Dat van Baantjer had ik ook al ergens gelezen en inderdaad Wim, ik snap niet waarom hij een weblog heeft laten maken door die jongens van Angry Bytes.

Praatpaal op 13 April 2006 - 16:09  §

Juiste feit is dat hij lijk speelt in de talpaanse serie Boks.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...