Web-Log
30-04-2006 13:19:45
Poll


Bijna 60% heeft bij het horen van zijn naam een teiltje nodig of schakelt meteen naar een andere zender mocht hij onverhoopt voorbij komen. Toch nog 30% kan hem wel waarderen of ziet in hem tenminste nog een goede zakenman. De gemiddelde bexooxer houdt er gelukkig dezelfde mening op na als ik ben toegedaan, fijn om te kunnen vaststellen! Nu over naar het serieuze werk, zeg maar CSI in de polder. De nieuwe poll gaat over de georganiseerde misdaad in ons land. Bestaat het eigenlijk wel of heeft Koefnoen gelijk? En als het er dan is, hoe gevaarlijk is het dan eigenlijk?? Graag horen we jouw mening dus stem op de nieuwe poll. Alvast bedankt!
