Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 28-05-2006 12:09:44

Poll

Uitslag poll:
Oranje kleding op het werk...


Tsja, de meesten zijn reëel en vinden dat het ligt aan wáár je werkt. Zo zie ik ook niet het totale verplegend personeel in het plaatselijke ziekenhuis in oranje kledij rondlopen. Oranje politie-uniformen zijn best leuk, maar niet erg geloofwaardig. En een rechter die je in oranje toga mét oranje pruik een straf oplegt gaat ook wat ver... We zullen zien of alle oranje spullen een lang leven beschoren zullen zijn. Eerst maar eens door de eerste ronde komen! Hup Holland hup!
:: bemoeienissen
marco op 30 Mei 2006 - 13:56  §

Nou Erik, verwacht je komende weken in oranje kledij!! :lalala:

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...