Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 23-06-2006 09:28:55

Bling is the thing!

Vanavond is het dan weer zover. Rene en ik zijn twee keer per jaar, vaak tot diep in de nacht, bezig om de nieuwe lay-out van de site startklaar te maken. Toen we begonnen met XOOX.NL heb- ben we afgesproken om ieder half jaar de site in een nieuw jas- je te steken. Op 1 juli zal het er hier dus totaal anders uitzien en het thema mag intussen duidelijk zijn: Bling-Bling. De voorberei- dingen zijn gedaan en het ziet er veelbelovend uit! Natuurlijk zijn we altijd benieuwd naar de eerste reacties, dus daaraan zal dan ook meteen een poll gewijd gaan worden. Nog even geduld dus.
:: bemoeienissen
* ing * op 23 Juni 2006 - 11:55  §

Pfff, mijn site is binnenkort ook vernieuwd, maar ik ben afhankelijk van een vriend die er wél verstand van heeft. Ik ben namelijk een dummie op dat gebied 8-O Moet dus rustig afwachten wanneer hij tijd heeft.. :-|

Erik op 23 Juni 2006 - 12:33  §

Ook geduld dus. Trouwens met Bling en Bl*ing* zijn ook best leuke varianten te bedenken... :mrgreen:

* ing * op 23 Juni 2006 - 20:45  §

*ing* lekker ding
*ing* is the king
*ing* heeft swing
enz. enz. enz.
;D

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...