Web-Log
08-03-2004 19:32:13
Nu Web-log ?
Het is een hype: Webloggen. Dat blijkt eens te meer uit het feit dat een bekende nieuwssite als Nu.nl er een heuse weblog op na houdt. Eerst leek het een fun-aanvulling op het nieuws, maar Yoshe heeft intussen web-log-achtige vormen aangenomen. Of ik dat leuk vind? Ach, zolang het opmerkelijke items brengt wel.