Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 27-07-2006 20:44:33

Poll

Poll image
Uitslag Poll: Israël valt Libanon binnen


De meerderheid van de stemmers dacht dat dit conflict, wat intussen is uitgegroeid tot een wa- re oorlog, uit de hand zou lopen. En ze kregen dus gelijk. Dat Israël zich mag verdedigen tegen de Hezbollah, en deze groep zou mogen uitschakelen vindt toch nog 34% van de stemmers. Persoonlijk vind ik Israël een agressief volk dat in mijn ogen helemaal gek is geworden om deze oorlog te starten. Dat Libanon weer helemaal opgebouwd moet worden, veel is kapot- geschoten en onschuldige burgers zijn op de vlucht, zou ik niet op mijn geweten willen heb- ben. Gelukkig heeft Israël nog ergens een klaagmuur staan, maar of ze deze klacht van mij in behandeling zullen nemen is nog maar de vraag! Iedereen weer bedankt voor je stem.
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...