Web-Log
02-08-2006 14:49:31
Poll

Erik kampeert 14 dagen op de Veluwe

Omdat onze vakantie woest is afgebroken door het bizar-vieze weer, leek het mij wel zo eerlijk om deze poll dan ook maar te verwijderen. Toch hebben er in de afgelopen vijf dagen nog 35 mensen gestemd. Daarvan wenste het grootste deel mij een fijne vakantie en er was zelfs 1 persoon die mij zou gaan missen. Leuk om te weten. Toch vindt 26% kamperen sowieso al een afschuwelijke manier om je kostbare vrije tijd mee door te brengen, en ik moet toegeven, dat dacht ik de afgelopen twee dagen eigenlijk ook. Iedereen weer bedankt voor het stemmen!