Web-Log
14-08-2006 12:05:03
Poll

Zo'n vakantie doe ik NOOIT meer!

Het lijkt me duidelijk: een goedkope busvakantie naar Salou of Blanes zit er voor de meerderheid niet meer in. Het lijkt me ook niks, uren zweten in een bus. Misschien alleen aan te raden voor de jonge vakantiegangers. Dan volgen de kampeer- en cara- vanvakantie's. Geen verrassing, want ook dit jaar ben ik zelf geconfronteerd met de afhankelijkheid van het weer. Mooi om te zien dat niemand een slechte ervaring lijkt te hebben met een last-minute. Opvallend vind ik dat er mensen zijn die een all-inclusive vakantie nooit meer willen meemaken. Ik ben benieuwd waarom dat is. Ook ben ik benieuwd naar "iets anders akeligs" wat toch nog 8% heeft aangegeven. Laat het ons even weten in de com-ments. Iedereen weer bedankt! Een nieuwe poll is weer beschikbaar, dus laat van je horen.