Web-Log
01-09-2006 09:34:56
Poll

Mijn belangrijkste TV signaal is:

Ik ben toch wel blij met de uitslag. De kabel is dui- delijk favoriet en de meeste stemmers hebben blijk- baar gewoon nog de coax uit het kastje, zo in de tv geplugt. Toch is er al een behoorlijk percentage dat daar een decoder tussen heeft zitten en het signaal digitaal bekijkt. Opvallend is de 11% die blijkbaar nog via een antenne het TV sig- naal uit de ether plukt. Dat gaat problemen geven als a.s. 30 oktober het ethersignaal weg- valt. Dat wordt dus een decoder aanschaffen! Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem. We blijven even in omroepland, want we willen deze keer in de poll weten of onze be- zoekers de nieuwe zenderindeling bij de publieke omroep kan waarderen. Laat van je horen!