Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 15-10-2006 14:49:37

Hoofdpijn

Uitslag poll: Heb jij wel eens hoofdpijn..?


Zo te merken hebben wij een heerlijk gezond publiek! En wat opvallend is, niemand gebruikt hoofdpijn om ergens vanaf te zijn! Het overgote deel (50%) heeft af en toe of eigenlijk nooit last van hoofdpijn. Natuurlijk ontstaan er bij een groep met veel stress hoofdpijn- klachten, allemaal niet zo vreemd. Toch nog 19% zegt vaak of regelmatig last te hebben van hoofdpijn en gelukkig zijn er niet zoveel mensen met mi- graine. Het lijkt er dus op dat de bezoekers van xoox.nl nou niet de groep is die de grote omzet aan hoofdpijntabletten veroorzaakt. Maar je weet het niet, want we hebben niet gevraagd naar het innemen van pillen tegen deze klachten. Zo heb ik persoonlijk af en toe wel eens hoofdpijn en dan neem ik inderdaad al snel een brufen 400 om er weer gauw vanaf te zijn. Meestal is dat effectief. Iedereen weer bedankt voor het uitbrengen van je stem. Een nieuwe poll staat klaar!
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...