Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
paul op 25 Oktober 2006 - 22:03  §

en gaat het dan mis, who cares? een rolstoel hebben ze immers al!!!! :lol:

Erik op 25 Oktober 2006 - 22:13  §

Ik zie het Koos nog niet doen <img src=)' class="inline-block align-middle" />

Martijn op 26 Oktober 2006 - 08:33  §

En ik dacht dat ik ruig was met mijn Wheelchairrugby 8-O

Erik op 26 Oktober 2006 - 09:49  §

Nog veel meer rolstoel-truukjes vind je hier.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...