Web-Log
31-10-2006 23:15:30
Poll

Uitslag Poll: Nordic Walking

Nouja, need I say more?? Het lijkt erop dat het merendeel deze "sport" toch als een belachelijk uitziend tijdverdrijf voor sukkels ziet. Slechts een enkeling waagt zich eraan om het ontspan- nend en gezond tijdverdrijf te noemen of het zelfs als topsport te beschouwen. Volgens het pu- bliek van xoox.nl zal Nordic Walking niet snel een Olympische sport worden, en dat is wat mij betreft volkomen terecht! Nou ziet snelwandelen er trouwens ook achterlijk uit, maargoed... Nee, dat "low-budget-langlaufen" zal wel een hype zijn en over een poosje vinden wij die prik- stokken voor een prikkie op de plaatselijke rommelmarkten. De plantsoendienst wil ze graag van u overnemen om de mensen met een alternatieve straf, papier en rommel te laten prikken in het park. Met een busje witte verf en wat rode tape maak je er zó een blindenstok van en ik zie mensen er voor aan om er met behulp van wat wieltjes zelfs een low-budget rollator van te fabriceren. Iedereen weer bedankt voor je stem, een nieuwe poll staat intussen weer online.