Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 08-11-2006 15:11:26

Bouwen

WhoispresentWanneer zijn die lui van Whoispresent (hier rechts te vinden onder "wie op visite") nou eens een keer klaar met hun werkzaamheden? De laatste week wordt onze site er nou niet echt sneller van. Ik zit er zwaar over te denken om zoiets zelf een keer te bouwen zodat we niet meer afhankelijk zijn van derden. Maar ja, binnenkort de verhuizing en daar zijn we echt wel heel druk mee bezig. Eens kijken of er ergens nog een gaatje te vinden is.

Update: Volgens mij zijn de problemen bij W.I.P. achter de rug, het werkt in ieder geval weer. Ik heb ook wat aanpassingen gemaakt en als het goed is wordt onze site nu niet meer vertraagd door hen.
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...