Fun
16-11-2006 11:53:21
Dumb & dumber
Met dank aan Heitink.
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
lastig!!! don't press the red button! (en dan gewoon drukken natuurlijk....) na 3 keer opnieuw starten had ik 'm; ik voel me niet slim ![]()