Lullig, je auto terugvinden in de boom. Dan bel je de brandweer om het voertuig weer met alle vier de wielen op de grond te krijgen. Of de vrijwillige brandweer... En wat doen de brandweer- mannen dan, als ze weer een succesvolle reddingsoperatie achter de rug hebben..? Juist!