Fun
16-12-2006 16:54:54
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Ahum, had je de nietsvermoedende bezoekertjes niet even kunnen waarschuwen? Ik heb de grootste moeite mijn anti-peristaltische impulsen te onderdrukken...![]()
Het verrassingseffect is toch véél leuker... Sorry voor de bijverschijnselen... ![]()