Fun
20-12-2006 18:15:12
Shirtje

(via)
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Goed teken voor je vrouwelijke collega's lijkt me! Ja, of ze kunnen geen -sort of- Engels... 
C&A? H&M of toch Zeeman??
I want one!!!!!!
Zo moeilijk is dat toch niet om dat te ontcijferen? Of zijn je vrouwelijke collega's allemaal blond?