Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 20-12-2006 18:15:12

Shirtje

Ik heb vandaag mijn nieuwe t-shirt aangehad naar mijn werk, het had alleen geen effect bij mijn vrouwelijke collega's, waarschijnlijk begreep niemand het...

Nerd shirt
(via)
:: bemoeienissen
Erik op 20 December 2006 - 18:21  §

Goed teken voor je vrouwelijke collega's lijkt me! Ja, of ze kunnen geen -sort of- Engels... :P

Ronny op 21 December 2006 - 08:20  §

C&A? H&M of toch Zeeman??
I want one!!!!!!

Slimpie op 23 December 2006 - 20:03  §

Zo moeilijk is dat toch niet om dat te ontcijferen? Of zijn je vrouwelijke collega's allemaal blond?

Erik op 23 December 2006 - 21:40  §

En: "Blondes have more fun!!"

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...