Fun
25-01-2007 21:58:26
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Ik kreeg het zomaar onder ogen, maar 1 keer goegelen op slettebakken... Okee, oud nieuws dus, maar wél leuk.
ops:' class="inline-block align-middle" /> Uuhhh... omdat jij zei dat het al zóoo'n bekende is... ik dacht, even kijken (lees googelen) dan. Het ergste is nog dat het inderdaad als de eerste afbeelding verschijnt: zó bekend issie dus...
Hahahaha... ik had voorheen op mijn "web-log" dat mensen zochten op spuiten en nog een apart woord... dan kwam je meteen bij mijn web-log... vrij apart vond ik dat... ![]()
Nu je het zegt... volgens mij ben ik ooit zo bij jouw weblog terecht gekomen.... ![]()