Fun
26-01-2007 00:13:14
Ik bij Kicken
Ik vond hem wel leuk, ik zag het staan op een backup cd-tje uit 1999.
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Wie?? Ray & Christian??
Nee, dit radio-fragment -waarin ik te horen ben- vond ik op die cd.