Alwééralarm

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Tsja, het was dan tenslotte ook zeker 10 centimeter, wat zeg ik, plaatselijk misschien zelfs wel 15 centimeter, voorspeld.
Guttegut, wat een paniek. Uit voorzorg de dienstregeling van de NS inkrimpen..
Een land van watjes, dat zijn we..![]()
Wat een sof zeg.
Dacht ik me goed voorbereid in de verkeerschaos te storten, ben ik in no-time thuis! Niks geen chaos, niks geen gladheid.
Dat laagje sneeuw dat er is gevallen was bijna overal al weg.
Pfff...heb ik me daar nou druk om gemaakt?
Ik zou me niet druk maken Erik, jij komt vandaag ook wel thuis.
Inderdaad, ik was eigenlijk op de normale tijd thuis deze keer. Het viel mij allemaal ook wat tegen (sensatiebelust als ik ben). Misschien komt er later in februari nog eens een échte aanval op het dagelijks leven...
Leuke foto overigens!!