Fun
23-02-2007 15:37:57
Underkoever

En melk is goed voor elk !!
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Dat melk goed is voor elk valt te betwijfelen. Die spreuk is ooit in het leven geroepen om de melkplas die er ooit was kwijt te kunnen (joris driepinter en zo).
Kijk maar eens op [www.notmilk.com] . Hier vind je allerlei info over waarom melk niet goed is (het is trouwens een foeilelijke site, maar ja.)