Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 13-03-2007 21:18:14

NoordPoLL

Uitslag Poll: Noordpool FM...


Er liepen weinig mensen warm voor deze Poll, misschien wel om verdere opwarming van de aarde te helpen voorkomen... Ruim 70% kan de aktie wel waarderen of is zelfs expeditie-lid. Het lijkt er intussen op dat Michiel de 10.000 leden gaat halen, zodat hij straks een potje kan gaan zitten koukleumen achter de mircofoon. Laten we hopen dat het iets goeds oplevert, al lijkt het meer op een uit de hand gelopen grap waaraan een "good-cause" is gehangen om een nieuw radio-avontuur te kunnen realiseren inclusief de nodige media-aandacht. Maar hey, als ik de kans kreeg ging ik ook! Michiel is voor alle zekerheid nog wél even snel gehuwd...
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...