Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 14-03-2007 20:38:59

Albino

Albino bowler
Altijd al gehad willen hebben: een albino bowling miniatuur poppetje... Whààt ??? Ik bedoel, er komt dus iemand op het idee om een bowling aktiefiguur te maken, maar dan een albino ?!? En dan is er ook nog een fabriek die daar dan weer brood in ziet ?!? En (niet onbelangrijk) het lijkt dus géén grap te zijn.

Kijk, van Britney is natuurlijk ook meteen een kale pop gemaakt. En omdat ze wellicht niet helemaal oké was is, kwam deze in een dwangbuis-uitvoe- ring. Voor de fun dus... Maar een albino bowler...???
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...