Fun
28-03-2007 19:45:15
Uit de toon

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Yep, duidelijk. Die oudere grijze man is duidelijk anders dan de rest. ![]()
Rene, ik had je niet herkend in je dikkere periode.....
DJ Roy