Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
paul op 01 April 2007 - 21:27  §

En terecht! Ik ben één van die meer dan 2000 bezoekers per dag. Ben vanaf morgen een weekje op vakantie. Erik, na mijn vakantie hoor je meer van mij! Ik was je niet vergeten hoor!! :-D

Erik op 01 April 2007 - 21:39  §

Hey gabber! Nice to hear from you! Lekker op vakantie dus?!? Geniet ervan, en tot snel! Vrolijk Pasen alvast!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...