Web-Log
01-04-2007 10:53:18
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
En terecht! Ik ben één van die meer dan 2000 bezoekers per dag. Ben vanaf morgen een weekje op vakantie. Erik, na mijn vakantie hoor je meer van mij! Ik was je niet vergeten hoor!! ![]()
Hey gabber! Nice to hear from you! Lekker op vakantie dus?!? Geniet ervan, en tot snel! Vrolijk Pasen alvast!