Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Sjaak op 08 Mei 2007 - 10:57  §

Voor iemand die zelf kinderen heeft die een glijbaan FANTASTISCH leuk vinden zijn dit GEEN leuke photoshops.............. :crazy:

Erik op 08 Mei 2007 - 14:54  §

Mijn kinderen vinden een glijbaan fantastisch en ik zou absoluut niet willen dat zij zich zouden bezeren, maar dit valt volgens mij onder het kopje grappig & NIET ECHT.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...