Fun
05-05-2007 19:32:11
Roetttssssschhhh....

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Voor iemand die zelf kinderen heeft die een glijbaan FANTASTISCH leuk vinden zijn dit GEEN leuke photoshops.............. ![]()
Mijn kinderen vinden een glijbaan fantastisch en ik zou absoluut niet willen dat zij zich zouden bezeren, maar dit valt volgens mij onder het kopje grappig & NIET ECHT.