Fun
17-05-2007 13:30:07
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Toch niet in jullie schuur he?
)' class="inline-block align-middle" /> (denk even aan die muizen van vorig jaar!
)
Ook leuk om te zien hoe de advertenties aan de zijlijn reageren op dit bericht...

Jesus Christ.... 
Mijn vrouw was een tijdje terug in de tuin aan het werk, toen ze daarna even naar de keuken liep vond ze dat het zo kriebelde in haar nek. Ze veegde er een keer met haar hand langs en toen viel er een grijze huisspin uit, dan gaan je nekharen ook even recht overeind staan...

AAaarrrghh ieuw ieuw ieuw... Ik ga nooit meer in de tuin werken... brrrrrrrrrrrrrrr 