Fun
23-05-2007 20:44:51
Bokito

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Het id de vrouw haar eigen schuld dat ze is aan gevallen. ik heb dan ook totaal geen medelijden met haar. als je een aap uitgaat dagen vraag je er zelf om. ze is dan ook
. eigenlijk wou ik dat ze
was. Bokito is dan nog lief voor haar geweest. als ik hem was had ik haar allang dood gemaakt. dus gewoon EIGEN SCHULD!!!!!