Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
*ing* op 05 Juni 2007 - 21:01  §

Vast door een man verzonnen...

Erik op 05 Juni 2007 - 21:11  §

Ze hadden ook wel iets creatiever met de antenne kunnen zijn... zeg maar om de man/vrouw balans te houden... <img src=)' class="inline-block align-middle" /> Maar dan wil helemaal niemand hem meer op zijn of haar buro !!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...