Fun
13-06-2007 19:27:20
Voorspelling


Yeah, right!!
Vandaag kreeg ik in mijn mail
deze voorspelling van mijn carrière...
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.


En...sloot de voorspelling een beetje aan bij je behoefte? Eindelijk tijd om te slapen.
Dat wel, maar er klinkt toch ook iets in door dat ik morgen beter niet kan verschijnen... (da's voor niemand leuk) Het is blijkbaar soms handig, maar vaak ook best lullig als blijkt dat je eigenlijk gewoon misbaar bent...
Wat staat die meneer daar druk in zijn handen te wrijven! Sta je nou te popelen om naar je werk te gaan? Het blijft een kwestie van keuzes. Je had na de theatervoorstelling ook gelijk je bed in kunnen kruipen.
Had gekunt, maar dit is ook ontspanning! En volgens mij is het gewoon een bonk van een Pools wijf !!