Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
marjan op 13 Juni 2007 - 21:47  §

En...sloot de voorspelling een beetje aan bij je behoefte? Eindelijk tijd om te slapen.

Erik op 13 Juni 2007 - 22:49  §

Dat wel, maar er klinkt toch ook iets in door dat ik morgen beter niet kan verschijnen... (da's voor niemand leuk) Het is blijkbaar soms handig, maar vaak ook best lullig als blijkt dat je eigenlijk gewoon misbaar bent...

marjan op 13 Juni 2007 - 23:23  §

Wat staat die meneer daar druk in zijn handen te wrijven! Sta je nou te popelen om naar je werk te gaan? Het blijft een kwestie van keuzes. Je had na de theatervoorstelling ook gelijk je bed in kunnen kruipen.

Erik op 13 Juni 2007 - 23:27  §

Had gekunt, maar dit is ook ontspanning! En volgens mij is het gewoon een bonk van een Pools wijf !!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...