Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Maaika op 20 Juni 2007 - 20:59  §

Oh men ik kreeg laatst een mailtje met een oud gratenpakhuis... te ranzig voor woorden... |-|

Erik op 20 Juni 2007 - 23:09  §

Je moet ook wel blijven drinken in de zon !! :mrgreen:

Maaika op 21 Juni 2007 - 22:01  §

Ja maar ze staat met haar voeten in het water dus ze zal wel denken dat ze niet meer hoeft te drinken...

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...