Ontvangstbevestiging







Onze postbode had vanochtend zowel een aangetekende versie, én een normale brief van het Juridisch Adviesburo Alma. (waar je overigens o.a. ook kunt mediteren en voor Bed & Break- fast terecht kan) Bassie heeft zich volgens de brief boos gemaakt over de berichten die wij door de jaren heen op xoox.nl hebben geplaatst. Hij eist dat wij alles over Bassie van de site halen, anders volgt er een gerechtelijke procedure. Tsja, en wat moet je nou met een boze clown? Al eerder deze week ontvingen wij al een dreigende mail en is mijn collega thuis tele- fonisch uitgescholden door iemand die blijkbaar de belangen van Bassie wil behartigen. Tot nu toe zijn wij echter niet zo onder de indruk, want we mogen toch best vinden dat Bassie niet leuk is. Vrijheid van meningsuiting heet dat volgens ons! Bovendien zijn alle berichten die we hebben geplaatst opgebouwd uit het materiaal uit het (showbizz-)nieuws of wordt er verwezen naar berichten op andere sites. Een beetje meer zelfspot hadden we toch wel verwacht en bo- vendien zijn er regelmatig reakties geplaatst van mensen die het juist voor Bassie opnamen! Mooi toch?! Voor velen is hij een held, maar voor mij persoonlijk nu eenmaal niet. En het is na- tuurlijk allemaal gewoon ontstaan als grap, want zeg nou zelf, er zijn wel meer figuren in show- bizzland die nu eenmaal lekker zijn om over af te geven! Dan doen wij dat nog heel beschaafd!
Update zaterdag 14 juli even na 18:00 uur: De deadline is gepasseerd.
