Web-Log
18-07-2007 21:39:09
Hier volgt een vertaling ...
van Heitink nou niet bepaald betrouwbaar is...

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Hahahaha dat vindt ik nou ook.
??:' class="inline-block align-middle" />
En het is nog wel mijn mijn vertaal module.
Nouja plugin dan, maar... is ook wel weer leuk niet?
)' class="inline-block align-middle" />