Fun
26-07-2007 22:00:20
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Als cavialiefhebber hoop ik toch dat het alleen maar voor de leuk is!
Wel een geweldig gezicht hoor, zo'n groep cavia's. Ze hebben alleen niet zoveel ruimte.