Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
Maaika op 11 Augustus 2007 - 20:22  §

Ik heb een foto met Trut :D
zal 'm zo ff mailen :D



(en hierbij geplaatst! Ook leuk! )

Maaika op 12 Augustus 2007 - 19:19  §

De auto stond in de parkeergarage onder het Kurhaus in Scheveningen zo'n anderhalf jaar geleden... :-D

Erik op 12 Augustus 2007 - 23:00  §

Die van mij stond een paar plaatsen verder bij een huisje op de camping.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...