Fun
11-08-2007 14:48:33
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Ik heb een foto met Trut :D
zal 'm zo ff mailen :D
De auto stond in de parkeergarage onder het Kurhaus in Scheveningen zo'n anderhalf jaar geleden... ![]()
Die van mij stond een paar plaatsen verder bij een huisje op de camping.