Fun
16-08-2007 09:07:25
Wel grappig

Via Heitink.
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Deze grap heeft nozzman al een tijdje geleden gemaakt.
[www.live38.net]
Yep, maar ik was even twee daagjes weg, dus dan moet je toch even íets klaarzetten... Blijft leuk.