Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
*ing* op 23 Augustus 2007 - 13:32  §

Als ze geluk hebben wel ;)

René op 23 Augustus 2007 - 22:56  §

Inderdaad, dat is natuurlijk wel het ideaal beeld wat je daar schetst. De kans is, waarschijnlijk groter, dat het er zo uitziet:

Erik op 23 Augustus 2007 - 23:06  §

Maar het lijkt me vreemd dat ze plotseling nogal getint door het leven gaan. Maar het kan natuurlijk inderdaad ook zoiets worden...


Maar ik ben liever optimistisch :-D

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...