Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 01-04-2004 00:37:25

Robot

RobotVandaag weer zo'n geweldige plaat herontdekt: Electric Light Orchestra met Twilight. En dat brengt me gelijk weer bij mijn zoektocht naar een computerprogramma. Deze plaat begint nl met een robot stemmetje. Nu ben ik al heel erg lang op zoek naar een programma die deze zelfde stem kan genereren. Het is een soort van Battlestar Galactica robot-stem. Als je helemaal niet weet wat ik bedoel, ik heb de eerste minuut van het nummer hier staan. Ik had zoiets al eens gevonden als een plugin voor Wavelab maar dan heb je altijd een synthesizer of iets dergelijks nodig. Ik heb alleen maar mijn computer keyboard en daar moet het mee kunnen. Wie weet zoiets?
:: bemoeienissen
Almar op 01 April 2004 - 08:11  §

Kan je dit niet voor elkaar krijgen met de sounbblaster live? daar zitten ook al heel vel standaard effecten in. suc6 met je zoektocht!

René op 02 April 2004 - 11:59  §

Nou heb ik geen Soundblaster Live, dus ik weet niet of dat er bijzit. Mijn ervaring is over het algemeen wel dat de kwaliteit niet zo bijzonder is bij dit soort software. Misschien dat iemand anders daar duidelijkheid over kan geven?

Jeroen op 11 Juli 2004 - 20:17  §

ik heb soundforge en heb hiermee ook een computerstem kunnen maken als ik nou eens wist wat er gezegd wordt dan probeer ik het na te maken.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...