Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

:: bemoeienissen
René op 27 Augustus 2007 - 18:56  §

Cool! Ik dacht ook al, ik zie dingen waarvan ik niet wist dat je ze gefilmd had. Aan het einde viel het kwartje...

Erik op 27 Augustus 2007 - 19:07  §

En je hebt niet in de gaten dat je er 10 minuten naar kijkt. Ik had ook nog wel 10 minuten meer kunnen maken! Ik ga alleen nog enkele slechte beeldwisselingen aanpassen denk ik. Ik mail je de betere versie nog wel.

Nicole57 op 28 Augustus 2007 - 17:19  §

leuk om te zien he, scheelt me weer een ritje en entreegeld!! ;)

Erik op 28 Augustus 2007 - 21:01  §

En deze ride lijkt me ook wel wat !! <img src=)' class="inline-block align-middle" /> ;D :mrgreen: 88|

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...