Web-Log
27-08-2007 09:30:07
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
Cool! Ik dacht ook al, ik zie dingen waarvan ik niet wist dat je ze gefilmd had. Aan het einde viel het kwartje...
En je hebt niet in de gaten dat je er 10 minuten naar kijkt. Ik had ook nog wel 10 minuten meer kunnen maken! Ik ga alleen nog enkele slechte beeldwisselingen aanpassen denk ik. Ik mail je de betere versie nog wel.
leuk om te zien he, scheelt me weer een ritje en entreegeld!! ![]()
En deze ride lijkt me ook wel wat !!
)' class="inline-block align-middle" />
