Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 29-08-2007 11:53:02

Zomerse klanken

En wat mij betreft zijn dit de zomerhits van 2007:

RELAX, TAKE IT EASY
mika

COUNTING DOWN THE DAYS
sunfreakz feat. andrea britton

SUNRISE
milk inc.

THE WAY I ARE
timbaland ft. keri hilson, d.o.e. & sebastian

:: bemoeienissen
Jay op 30 Augustus 2007 - 15:07  §

Je vergeet Rise up - Yves Larock!

Erik op 30 Augustus 2007 - 15:19  §

Die ben ik niet vergeten. Maar ik vind dat nummer inderdaad wel heel zomers klinken, maar erg ééntonig en met veel herhalingen. Vandaar dat die niet in mijn lijstje staat.

M(usic)F(reak) op 30 Augustus 2007 - 20:40  §

Ga ik toch voor Here Comes The Summer van Moke ([videoclips.blog.nl])

René op 30 Augustus 2007 - 22:58  §

Ik ga toch voor Nelly Furtado en Juanes - Te Busque. Deze plaat werd al op de radio gedraaid voordat ik mijn vakantie had geboekt. En iedere keer als ik hem weer hoorde wist ik gewoon zeker dat ik weer naar Mallorca wilde, en zo geschiedde :-D

Erik op 30 Augustus 2007 - 23:22  §

Dan wil ik Dennis - Bubblegum nog wisselen voor
Bob Sinclair - What I Want. Stop de klok!

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...