Muziek
29-08-2007 11:53:02
Zomerse klanken
RELAX, TAKE IT EASYmika
COUNTING DOWN THE DAYS
sunfreakz feat. andrea britton
SUNRISE
milk inc.
THE WAY I ARE
timbaland ft. keri hilson, d.o.e. & sebastian
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.
RELAX, TAKE IT EASY
Je vergeet Rise up - Yves Larock!
Die ben ik niet vergeten. Maar ik vind dat nummer inderdaad wel heel zomers klinken, maar erg ééntonig en met veel herhalingen. Vandaar dat die niet in mijn lijstje staat.
Ga ik toch voor Here Comes The Summer van Moke ([videoclips.blog.nl])
Ik ga toch voor Nelly Furtado en Juanes - Te Busque. Deze plaat werd al op de radio gedraaid voordat ik mijn vakantie had geboekt. En iedere keer als ik hem weer hoorde wist ik gewoon zeker dat ik weer naar Mallorca wilde, en zo geschiedde ![]()
Dan wil ik Dennis - Bubblegum nog wisselen voor
Bob Sinclair - What I Want. Stop de klok!