Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 04-09-2007 23:57:45

Niet Likken

Ekstra WeekendAfgelopen weekend 'Ekstra Weekend' nog gehoord? Ik luister altijd via de Podcast en heb tot nu toe alleen het eerste uur nog maar gehoord. Op de fiets van/naar mijn werk beluister ik dit programma dan op mijn MP3-speler. Toen ik vanmiddag onderstaand stukje beluisterde had ik natuurlijk wel even een vette grijns op mijn kop. Wat moeten de overige weggebruikers die mij zagen fietsen wel niet hebben gedacht....


Het hele programma kun je hier beluisteren.
:: bemoeienissen
Michel op 05 September 2007 - 20:31  §

Ik zat in de auto onderweg naar huis en ik moest er erg om lachen. Ekstra weekend is gewoon een super goed programma. :-D

René op 06 September 2007 - 13:20  §

Wat mij betreft zelfs het beste programma op de Nederlandse radio op dit moment.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...