Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 17-09-2007 20:29:26

Poll

Uitslag Poll:
Mijn vakantie dit jaar was...


Gelukkig heeft het overgrote deel van de stemmers een heerlijk ontspannen vakantie achter de rug, die véél te kort is geweest. Voor een kleine groep was het tegengevallen of zelfs een regel- rechte ramp. En ook zijn er bij die helemaal geen vakantie hebben gehad. Intussen lijkt het er- op dat er ook geen sprake is van een nazomer, dus maken we ons maar op voor de herfst. En vandaag at ik op het werk wat chocolade pepernoten, en met de regen tegen het raam op deze grijze kille dag, zou je zomaar kunnen geloven dat Sinterklaas alweer ergens aan land komt...
:: bemoeienissen

Er zijn nog geen bemoeials nav dit artikel.

Helaas kun je je hier niet meer mee bemoeien...